-
Trafikknedgang på ca. 2 prosent i juni
Tallene fra bomringen i Oslo og Akershus viser en trafikknedgang på ca. 2 prosent. Tallene er hentet fra bomstasjoner som er sammenlignbare før og etter endringen 1. juni.
-
Har du fått faktura og lurer på hvor du har passert?
Hvis du har detaljert faktura har du oversikt over hvilke bomstasjoner du har passert, likevel kan det være vanskelig å skjønne hvor de ulike er. Se oversikten vår over hvor bomstasjonene våre er og hvilken bomring de er knyttet til.
-
Stor pågang i våre kundekanaler
Nå er det mange som kontakter oss og det tar litt lengre tid før du får svar på telefon, chat og e-post. Brikkebestilling kan du enkelt gjøre selv. Sjekk gjerne ofte stilte spørsmål før du tar kontakt med oss.
-
Takstskiltene fjernes fra bomstasjonene
I forbindelse med nye bomstasjoner og takster i og rundt Oslo, vil det ikke lenger være skilt med priser ved bomstasjonene
-
Har du mottatt to fakturaer på en måned?
I forbindelse med flytting av AutoPASS-avtaler til Fjellinjen Utsteder AS vil flere av våre AutoPASS-kunder motta faktura to ganger på kort tid i mai/juni.
-
Ofte stilte spørsmål om nye bomstasjoner og takster
Her kan du finne svar på de mest vanlige spørsmålene om nye bomstasjoner og takster i og rundt Oslo
-
Hva går bompengene til?
Bruk av bompenger for å finansiere veiutbygging har lang tradisjon i Norge. I Oslo og Viken brukes bompengene til finansiering av veiutbygging og kollektivtiltak gjennom Oslopakke 3.
-
Årsrapport 2018: Fjellinjen er 30 år
Fjellinjen ble etablert som selskap for 30 år siden, og går inn i jubileumsåret 2019 forberedt på større endringer enn selskapet har stått overfor tidligere. Se animasjonsfilmen Fjellinjen 30 år og les hele årsrapporten her.
-
Har du fått en tekstmelding fra Bomavgift?
Flere av våre kunder har mottatt en tekstmelding fra Bomavgift der det står at de mangler å betale avgift for passering. Dette er forsøk på svindel.
-
AutoPASS-avtalen din flyttes til Fjellinjen Utsteder AS
Fjellinjen Utsteder AS er et heleid datterselskap av Fjellinjen AS og det nye selskapet vil håndtere alle våre kunder med AutoPASS-brikke fra 1. juni. Alle AutoPASS-avtaler vil fortsette som før og våre kunder trenger ikke foreta seg noe.