Hvorfor får jeg ikke lyssignal selv om jeg har AutoPASS-avtale?
Dette er årsakene til at det ikke lyser
- Du har nylig opprettet avtale og ikke fått brikken enda.
- Bombrikken er ikke festet riktig på frontruta. Se hvordan du fester bombrikken her.
- Moderne frontruter kan ha UV-filter, regnsensor eller være svært skrå, noe som kan føre til at vi har vanskelig for å lese brikken i bomstasjonene våre. Les mer om hvilke biler dette gjelder (PDF, 218KB).
- Det kan være sporadiske feil med brikkeavlesing på bomstasjonene.
- Bombrikken din er tom for batteri eller defekt. , og vi sender deg en ny.
- Du har en eller flere regninger som har gått til inkasso og AutoPASS-avtalen din er midlertidig sperret til inkassokravet er betalt.
Hvis du er i tvil om hvorfor det ikke lyser, anbefaler vi deg å logge deg på Min side eller appen vår. Der kan du sjekke status på avtalen din. gjerne om du trenger hjelp.